FAQ

Levering

We hebben een verwerkingstijd van 1–2 werkdagen om je bestelling te verpakken en te verzenden. Daarna is de verzendtijd 7–14 werkdagen.

We bieden ook levering via Instabox aan, waarbij de levertijd 5–12 werkdagen is.

In sommige gevallen kan dit als je binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt. In de meeste gevallen lukt dit niet omdat je artikel dan al is ingepakt en onderweg naar jou is.

Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Daarin staat een trackingnummer waarmee je je pakket kunt volgen. Let op: het kan even duren voordat de trackinginformatie zichtbaar wordt.

Bij elke bestelling wordt automatisch een orderbevestiging verzonden naar het opgegeven e‑mailadres. Als je de e‑mail nog steeds niet kunt vinden, raden we aan om je spammap nog eens te controleren. Neem anders contact met ons op.

Retouren

Om in aanmerking te komen voor retour moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of een aankoopbewijs nodig.

Je hebt 2 weken herroepingsrecht nadat je je bestelling hebt ontvangen.

Vanwege misbruik van gratis retouren en omdat we aan het milieu denken, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Na ontvangst van je geretourneerde pakket wordt je terugbetaling binnen 1–9 werkdagen verwerkt. Als je vragen of opmerkingen hebt over het terugbetalingsproces, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice voor hulp. We waarderen je begrip en geduld.

Je wordt automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode binnen 1–3 werkdagen. Houd er rekening mee dat het ook even kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijschrijft.

Als er meer dan 7 werkdagen zijn verstreken sinds we je retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via onze contactpagina.

Betaling

Onze partner Klarna is een betrouwbare aanbieder van betaaldiensten die consumenten wereldwijd flexibele shop- en koopervaringen biedt.

BETAAL LATER

Met Pay Later hebben Rovior‑leden meer tijd om te betalen. Je kunt nu shoppen, thuis passen en alleen betalen voor de artikelen die je houdt, tot wel 30 dagen later. Geen rente, geen kosten, geen invloed op je kredietscore.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e‑mail van Klarna met informatie over hoe en waar je betaalt.

Wij accepteren kaarten van American Express, MasterCard, Maestro en Visa.

Wij stellen jouw betalingsveiligheid voorop. Dat betekent dat je je kaartbetaling mogelijk moet verifiëren met 3D Secure voordat de aankoop wordt afgerond. Je bank kan je meer vertellen over 3D Secure en hoe je jezelf verifieert.

Versleutelde transacties voor jouw veiligheid

Rovior garandeert dat jouw gegevens bij ons volledig veilig zijn. Alle informatie wordt versleuteld verzonden om volledige veiligheid van alle gevoelige gegevens te waarborgen. Lees meer in ons privacybeleid.

Als de kaarttransactie niet wordt goedgekeurd, wordt je bestelling geannuleerd. Neem contact op met je bank of kaartuitgever als je hier vragen over hebt.