Verzend- en leveringsbeleid

Om logistieke redenen kunnen sommige artikelen in dezelfde bestelling afzonderlijk worden verzonden, wat betekent
dat je je producten in meerdere pakketten kunt ontvangen. Om een correcte en snelle levering te garanderen,
controleer je afleveradres zorgvuldig en vul het correct in tijdens het afrekenen.
Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren pakketten als gevolg van een onvolledig of
onjuist adres dat door de klant is opgegeven. Het is belangrijk dat je je
aflevergegevens controleert om leveringsproblemen te voorkomen. Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om een
verzendmethode te kiezen, inclusief de gratis optie, wat betekent dat het product wordt verzonden vanuit een
leverancier buiten het land.

Onze standaardverwerkingstijd voor bestellingen is 2–5 werkdagen na plaatsing. Na de
verwerking bedraagt de geschatte levertijd 7–15 werkdagen. Dit zijn
bij benadering geldende levertijden en Raffinato garandeert geen specifieke leverdata.
Zodra je bestelling is verwerkt, genereren wij een trackingnummer en
sturen wij dit naar je via een e‑mail met verzendbevestiging. Als je je
trackingnummer niet binnen 5 werkdagen hebt ontvangen, laat het ons dan weten via e‑mail op info@raffinato.se, onder vermelding van je bestelnummer. Eventuele invoer‑btw en douanekosten worden rechtstreeks door de eindklant betaald.
Wij doen ons uiterste best om je bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar onvoorziene
omstandigheden kunnen tot vertragingen leiden, zoals algemene of nationale feestdagen,
natuurrampen, stakingen in het lucht‑ en wegvervoer of andere gebeurtenissen buiten onze macht.
Als je levering meer dan 45 werkdagen in beslag neemt, bieden wij een volledige
terugbetaling om je tevredenheid te waarborgen.
Je kunt erop vertrouwen dat wij ons inzetten om je leveringsverwachtingen waar te maken of te overtreffen. Ons team zal altijd alles in het werk stellen om je producten op of
vóór de geschatte leverdatum te bezorgen.
Als je vragen of opmerkingen hebt over ons leveringsproces, kun je
contact met ons opnemen op het volgende adres en telefoonnummer:


Telefoonnummer: (Wij hebben momenteel geen telefonische klantenservice)
E‑mail: info@raffinato.se